Відбір та структурування змісту навчальної інформації
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2695Ключові слова:
структурування, структуралізм, структурування змісту гуманітарних дисциплін, гуманітарні технології, навчальна інформаціяАнотація
Устінова В. О. Відбір та структурування змісту навчальної інформації.
У статті розглянуто проблему відбору та структурування змісту навчальної інформації. Розкрито сутність понять «структура», «моделювання», «структурування». Висвітлено способи структурування змісту навчання у вищому навчальному закладі. Подано аналіз технології структурування навчальної дисципліни.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
19-02-2015
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Вікторія Устінова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Відбір та структурування змісту навчальної інформації. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 276-281. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2695