Відбір та структурування змісту навчальної інформації

Автор(и)

  • Вікторія Устінова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2695

Ключові слова:

структурування, структуралізм, структурування змісту гуманітарних дисциплін, гуманітарні технології, навчальна інформація

Анотація

Устінова В. О. Відбір та структурування змісту навчальної інформації.

У статті розглянуто проблему відбору та структурування змісту навчальної інформації. Розкрито сутність понять «структура», «моделювання», «структурування». Висвітлено способи структурування змісту навчання у вищому навчальному закладі. Подано аналіз технології структурування навчальної дисципліни.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

19-02-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають