Оцінювання проектної діяльності майбутніх учителів на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій (за програмою Intel «Навчання для майбутнього»)

Автор(и)

  • Світлана Кучер , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2726

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), оцінювання, технологічна освіта, навчальні проекти, освітні програми Intel

Анотація

Кучер С. Л. Оцінювання проектної діяльності майбутніх учителів на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій (за програмою Intel «Навчання для майбутнього»).

У статті розглядаються можливості впровадження програми Intel «Навчання для майбутнього в Україні» у процес оцінювання результатів творчого проектування майбутніх учителів технологій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Оцінювання проектної діяльності майбутніх учителів на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій (за програмою Intel «Навчання для майбутнього»). (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 49-54. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2726