Оцінювання проектної діяльності майбутніх учителів на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій (за програмою Intel «Навчання для майбутнього»)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2726Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), оцінювання, технологічна освіта, навчальні проекти, освітні програми IntelАнотація
Кучер С. Л. Оцінювання проектної діяльності майбутніх учителів на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій (за програмою Intel «Навчання для майбутнього»).
У статті розглядаються можливості впровадження програми Intel «Навчання для майбутнього в Україні» у процес оцінювання результатів творчого проектування майбутніх учителів технологій.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Світлана Кучер

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Оцінювання проектної діяльності майбутніх учителів на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій (за програмою Intel «Навчання для майбутнього»). (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 49-54. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2726