Якісна освіта як показник стану готовності педагогів до формування життєвої компетентності учнів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2740Ключові слова:
освіта, якість освіти, життєва компетентність, готовність до професійної діяльностіАнотація
Яковлєва В. А. Якісна освіта як показник стану готовності педагогів до формування життєвої компетентності учнів
У статті визначені причини не сформованості життєвої компетентності учнів, проаналізовано рівень готовності випускників педагогічних ВНЗ до вирішення професійних завдань (зокрема, формування життєвої компетентності учнів), теоретично обґрунтувано зміст поняття «готовність педагога щодо формування життєвої компетентності учнів».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Вікторія Яковлєва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Якісна освіта як показник стану готовності педагогів до формування життєвої компетентності учнів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 114-118. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2740