Якісна освіта як показник стану готовності педагогів до формування життєвої компетентності учнів

Автор(и)

  • Вікторія Яковлєва , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2740

Ключові слова:

освіта, якість освіти, життєва компетентність, готовність до професійної діяльності

Анотація

Яковлєва В. А. Якісна освіта як показник стану готовності педагогів до формування життєвої компетентності учнів

У статті визначені причини не сформованості життєвої компетентності учнів, проаналізовано рівень готовності випускників педагогічних ВНЗ до вирішення професійних завдань (зокрема, формування життєвої компетентності учнів), теоретично обґрунтувано зміст поняття «готовність педагога щодо формування життєвої компетентності учнів».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Якісна освіта як показник стану готовності педагогів до формування життєвої компетентності учнів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 114-118. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2740

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають