Можливості інтернет-технологій у самостійній роботі майбутніх інженерів у процесі навчання іноземної мови

Автор(и)

  • Тетяна Герасимчук , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2859

Ключові слова:

інтернет-технології, інтерактивність, веб-сайт, самостійна діяльність майбутніх інженерів, формування професійної іншомовної компетентності, позитивні соціальні і психологічні якості особистості

Анотація

Герасимчук Т. В. Можливості інтернет-технологій у самостійній роботі майбутніх інженерів у процесі навчання іноземної мови.

У статті розглядаються проблеми застосування інтернет-технологій та організації самостійної діяльності майбутніх інженерів, що стимулює розкриття їхніх внутрішніх резервів, сприяє формуванню професійної іншомовної компетентності та позитивних соціальних і психологічних якостей особистості. Поняття інтерактивності розуміється як спосіб саморозвитку професійних якостей майбутніх фахівців інженерних спеціальностей за допомогою інформаційних технологій.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Можливості інтернет-технологій у самостійній роботі майбутніх інженерів у процесі навчання іноземної мови. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 25-30. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2859

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають