Аналіз результатів упровадження моделі компетентнісно-орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи

Автор(и)

  • Ірина Драч , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2862

Ключові слова:

компетентнісний підхід, компетентнісно-орієнтоване управління, професійна підготовка, професійна компетентність

Анотація

Драч І. І. Аналіз результатів упровадження моделі компетентнісно-орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи.

У статті обґрунтовано необхідність оновлення управлінських механізмів під час здійснення компетентнісно-орієнтованої підготовки майбутніх викладачів вищої школи, проаналізовано результати педагогічного експерименту щодо впровадження його моделі в ході підготовки магістрантів педагогіки вищої школи. Розкрито особливості динаміки розвитку когнітивного, діяльнісного та особистісного компонентів професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи. Зроблено висновок щодо зумовленості більш вираженої динаміки показників сформованості професійної компетентності студентів в експериментальних групах порівняно з контрольними групами додатковим упливом розробленої моделі компетентнісно-орієнтованого управління професійною підготовкою магістрантів педагогіки вищої школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Аналіз результатів упровадження моделі компетентнісно-орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 42-49. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2862

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають