Негативні чинники застосування групових форм організації навчально-пізнавальної діяльності студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2877Ключові слова:
групова поляризація, фасилітація, групове мислення, соціальна ледачістьАнотація
Сердюк Т. В. Негативні чинники застосування групових форм організації навчально-пізнавальної діяльності студентів.
У статті здійснено аналіз негативних чинників, які можуть супроводжувати застосування групових форм навчально-пізнавальної діяльності в навчально-виховному процесі, розкрито можливі шляхи їх запобігання або подолання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Сердюк

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Негативні чинники застосування групових форм організації навчально-пізнавальної діяльності студентів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 112-117. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2877