Негативні чинники застосування групових форм організації навчально-пізнавальної діяльності студентів

Автор(и)

  • Тетяна Сердюк , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2877

Ключові слова:

групова поляризація, фасилітація, групове мислення, соціальна ледачість

Анотація

Сердюк Т. В. Негативні чинники застосування групових форм організації навчально-пізнавальної діяльності студентів.

У статті здійснено аналіз негативних чинників, які можуть супроводжувати застосування групових форм навчально-пізнавальної діяльності в навчально-виховному процесі, розкрито можливі шляхи їх запобігання або подолання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Негативні чинники застосування групових форм організації навчально-пізнавальної діяльності студентів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 112-117. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2877