Шляхи покращення роботи вихователя групи продовженого дня в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти

Автор(и)

  • Інна Кравцова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2886

Ключові слова:

вихователь ГПД, колектив групи, різновікові групи, педагогічна майстерність, педагогічна підтримка

Анотація

Кравцова І. А. Шляхи покращення роботи вихователя групи продовженого дня в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

У статті розглянуто шляхи покращення організації роботи вихователя групи продовженого дня в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти, вказано на роль педагогічної підтримки як основної форми індивідуалізації педагогічної взаємодії вихователя і вихованця у групі продовженого дня.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Шляхи покращення роботи вихователя групи продовженого дня в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 158-162. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2886

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають