Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Педагогіка вищої та середньої школи
Подання
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Редакційний банер
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 39 (2013)
Том 39 (2013)
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v39i0
Опубліковано:
21-11-2013
Титульний аркуш
1-2
PDF
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Психолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя у структурі фізичної професійно-прикладної підготовки майбутніх учителів
Тарас Андріанов
3-8
PDF
Оцінка знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання
Іван Антоненко
8-11
PDF
Професійна компетентність майбутніх фахівців дошкільного виховання: сутність, зміст і структура
Римма Аронова
11-17
PDF
Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури
Наталія Бєлікова
17-22
PDF
Стратегічна компетентність майбутніх інженерів у контексті сучасних проблем навчання іноземної мови професійного спілкування
Леся Бондар
22-27
PDF
Принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції
Лілія Бондар
27-33
PDF
Індивідуалізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів як актуальна дидактична проблема
Аліна Бугра
33-38
PDF
Аналіз результатів упровадження дидактичної моделі формування пізнавальної самостійності студентів немовних спеціальностей у процесі вивчення іноземних мов
Вікторія Довганець
38-43
PDF
Проектування інформаційного середовища майбутніх учителів гуманітарних дисциплін
Оксана Карабін
43-50
PDF
Нормативний курс «Методика викладання педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах» у формуванні методичної культури майбутніх викладачів
Ірина Княжева
50-56
PDF
Здоров’язберігальна компетентність майбутніх учителів початкових класів: поняття і структура
Олег Ландо
56-62
PDF
Теоретико-методичні засади підготовки підприємців у системі економічної освіти
Віктор Мадзігон
62-67
PDF
Вивчення прикметників на заняттях з української мови як іноземної на І курсі
Тетяна Мелкумова
67-74
PDF
Робота над першоджерелами як засіб формування стійких знань і метод розвитку критичного мислення у студентів вищого навчального закладу
Олена Мішалова
75-81
PDF
Сутність і структура готовності майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до педагогічного проектування засобами інформаційних технологій
Ольга Перець
81-86
PDF
Сучасний економіст як професійна мовна особистість: успіхи і проблеми становлення в умовах вищої економічної школи
Олена Семеног, Андрій Семеног
86-92
PDF
Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з підготовки майбутніх фахівців у галузі мистецтва до художньо-педагогічної діяльності в позашкільних закладах освіти
Тетяна Філатьєва
92-97
PDF
Аналіз умов та передумов організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін
Тетяна Фіногєєва
98-103
PDF
Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей
Ганна Цвєткова
103-111
PDF
Розвиток проектно-конструкторської компетентності студентів у процесі графічної підготовки
Людмила Цвіркун
111-115
PDF
Актуальні питання викладання початкового курсу хімії іноземним студентам інженерних спеціальностей на підготовчому відділені ВНЗ
Елла Часова, Віталій Івчук
115-120
PDF
Психолого-педагогічні засади навчання української мови у класах філологічного профілю
Вікторія Зінченко
121-127
PDF
Формування і розвиток навички виразного читання в учнів початкової школи в контексті нового Державного стандарту
Інна Кравцова
127-132
PDF
Оранізація інтерактивної діалогової взаємодії в малих навчальних групах
Ліна Крівшенко
132-138
PDF
Реалізація компетентнісного підходу в умовах сучасної української середньої школи як основа формування окремих компетентностей старшокласників
Ірина Павленко
139-144
PDF
Особливості використання проектної технології на уроках англійської мови у початкових класах
Ірина Пінчук
144-149
PDF
Професійний розвиток учителя початкових класів у період введення у професію у Російській Федерації
Леся Поперечна
149-154
PDF
Гуманні взаємини як базовий компонент змісту формування естетичного середовища учнів основної та старшої школи
Лариса Сєрих
154-160
PDF
Актуальні питання освіти
Вивчення термінологічної лексики у професійній підготовці перекладачів
Світлана Амеліна
161-165
PDF
Гендерний складник змісту шкільних підручників з української літератури як умова формування егалітарної свідомості особистості
Леся Басюк
165-170
PDF
Європейські освітні стандарти як орієнтир іншомовної освіти в Україні
Віта Гаманюк
170-177
PDF
Контамінація понять «освітній простір» та «освітнє середовище» в сучасному науково-педагогічному дискурсі
Тетяна Дороніна
177-184
PDF
Метод проектів у навчальному середовищі
Наталя Зеленкова, Олексій Голоденко
184-189
PDF
Концептуальні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів
Ігор Горошкін
189-195
PDF
Розроблення проблеми збереження і зміцнення здоров’я учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу
Ірина Дишлева
195-199
PDF
Характеристика суб’єкта організації групових форм пізнавальної діяльності в умовах вищого педагогічного навчального закладу
Аліна Дуднік
200-203
PDF
Електронний підручник як об’єкт теоретичного аналізу в лінгвістиці та лінгводидактиці вищої школи
Ольга Захарчук-Дуке
203-207
PDF
Компетентність і самостійність у системі підготовки майбутнього вчителя
Світлана Кампов
207-211
PDF
Роль інноваційних технологій у процесі формування рефлексивної культури педагогів дошкільних навчальних закладів
Інна Кондратець
211-216
PDF
Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу
Іван Коновальчук
216-222
PDF
Навык построения корректной ситуационной осознанности в структуре профессиональной надёжности лётного состава
Ольга Кушнир
222-227
PDF (російська)
Аналіз структури організації методичної роботи в педагогічному училищі
Світлана Майданенко
227-232
PDF
Іншомовна освіта в контексті формування нового вчителя в умовах університетської підготовки
Людмила Петько
232-237
PDF
Дидактична адаптація форм, методів, прийомів і засобів самостійної пізнавальної діяльності в парадигмі учень старшої школи – студент вищого навчального закладу
Вікторія Полякова
237-243
PDF
Навчання «за профілем»: українська шкільна освіта в пошуку нової моделі
Олександр Сахновський
243-248
PDF
Український музичний фольклор як джерело народної педагогіки
Тетяна Сидоренко
248-253
PDF
Формування інформаційної культури педагога: теоретичний аспект
Тетяна Стукалова
253-258
PDF
Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України
Світлана Тросюк
258-263
PDF
Емоційна культура вчителя в контексті вокально-хорової установки
Тетяна Фурдак
263-267
PDF
Науково-методичні аспекти створення інноваційного середовища в регіоні
Василь Химинець
267-275
PDF
Театр як один із найвпливовіших засобів естетичного виховання
Микола Юдін
275-280
PDF
Організація підготовки бакалаврів економічного профілю в університетах Німеччини
Світлана Амеліна, Ганна Дзюба
281-285
PDF
Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів закладів освіти України з перших років незалежності донині
Григорій Білянін
285-290
PDF
Харківський період науково-педагогічної діяльності Олександра Михайловича Ляпунова
Галина Бобрицька
290-295
PDF
Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь
Ольга Герасимова
295-299
PDF
Особливості професійної підготовки інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти
Володимир Гарасюта
299-302
PDF
Особливості змісту освіти в початковій школі Японії
Оксана Гудовсек
302-308
PDF
Упровадження інклюзивної освіти у Великій Британії: проблеми, шляхи розв’язання
Ганна Давиденко
308-314
PDF
Історіографія проблеми розвитку вітчизняної шкільної навчальної літератури в 20-х – 80-х роках ХХ століття
Олександр Жосан
314-319
PDF
Державна освітня політика та створення Київського навчального округу в роки попечительства Є. Ф. фон Брадке (1832–1838 рр.)
Ганна Кільова
320-326
PDF
Проблема народного вчителя у творчій спадщині М. Грінченко
Михайло Лашко
326-331
PDF
Формування особистості майбутніх педагогів у Хрестовоздвиженському Трудовому Братстві Миколи Неплюєва
Ольга Рудь
331-337
PDF
Герберт Спенсер – основоположник реформаторської педагогіки
Олеся Тесцова
337-341
PDF
Реалізація гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади
Оксана Юр’єва
341-347
PDF
Зміст
351-354
PDF
Мова
English
українська
Ключові слова
Останні публікації