Роль інноваційних технологій у процесі формування рефлексивної культури педагогів дошкільних навчальних закладів

Автор(и)

  • Інна Кондратець , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3058

Ключові слова:

рефлексія, рефлексивна культура, рефлексивне середовище, рефлексивні уміння і навички, інноваційні технології

Анотація

Кондратець І. В. Роль інноваційних технологій у процесі формування рефлексивної культури педагогів дошкільних навчальних закладів.

Стаття присвячена проблемі формування рефлексивної культури у педагогів дошкільних навчальних закладів в умовах упровадження інноваційних технологій. Здійснено аналіз сучасного стану проблеми, конкретизовано зміст та методи формування рефлексії, запропоновано методи і прийоми, що сприяють розвиткові рефлексивних умінь і навичок.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Роль інноваційних технологій у процесі формування рефлексивної культури педагогів дошкільних навчальних закладів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 211-216. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3058