Роль інноваційних технологій у процесі формування рефлексивної культури педагогів дошкільних навчальних закладів

Автор(и)

  • Інна Кондратець

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3058

Ключові слова:

рефлексія, рефлексивна культура, рефлексивне середовище, рефлексивні уміння і навички, інноваційні технології

Анотація

Кондратець І. В. Роль інноваційних технологій у процесі формування рефлексивної культури педагогів дошкільних навчальних закладів.

Стаття присвячена проблемі формування рефлексивної культури у педагогів дошкільних навчальних закладів в умовах упровадження інноваційних технологій. Здійснено аналіз сучасного стану проблеми, конкретизовано зміст та методи формування рефлексії, запропоновано методи і прийоми, що сприяють розвиткові рефлексивних умінь і навичок.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 113

Посилання

1. Акмеологія шкільної освіти: [наук.-метод. посіб.] / за заг. ред. Г. С. Сазоненко. – К. : Основи, 2010. – 560 с.
2. Гавриш Н. Зрозуміти іншого, щоб наблизитися до себе / Н. Гавриш, В. Желанова // Вихователь-методист. – 2009. – No6. – С. 7–13.
3. Групові форми методичної роботи з педагогами в сучасному дошкільному закладі / за заг. ред. К. Л. Крутій. – ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2004. – 144 с.
4. Манилюк Ю. С. Шляхи удосконалення управлінської діяльності керівника дошкільного навчального закладу. Актуальні проблеми психології. Т. IV : Психолого-педагогічні основи розвитку особистісного потенціалу дитини в сучасному суспільстві : зб. наук. ст. / за заг. ред. проф. С. Д. Максименка та канд. психол. наук С. О. Ладивір. – Київ, 2006. – С. 172–241.
5. Піроженко Т. О. Особистість дошкільника : перспектива розвитку : [навч.-метод. посіб.] / Т. О. Піроженко. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. – 136 с.
6. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : [навч. посіб. для студ. вищих навч. закладів] / Т. І. Поніманська. – К. : Академвидав, 2004. – 456 с.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Кондратець, І. (2013). Роль інноваційних технологій у процесі формування рефлексивної культури педагогів дошкільних навчальних закладів. Educational Dimension, 39, 211–216. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3058

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти