Psychological and pedagogical aspects of formation of a healthy lifestyle in the structure of the physical professional-applied preparation of future teachers
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3016Keywords:
health criteria, personality, professional activity, future teachers, physical educationAbstract
Andrianov T. V. Psychological and pedagogical aspects of formation of a healthy lifestyle in the structure of the physical professional-applied preparation of future teachers.
The article is devoted to the problem of formation of a healthy lifestyle in the structure of the physical professionally-applied training that affect the accumulation of specific knowledge, skills, interests, motives. An attempt is made to explore the main components of professional orientation of future teachers of physical education.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 112
/ PDF downloads: 114
References
1. Афонин А. П. Проблемы здоровья человека /Анатолій Петрович Афонин // Матеріали наук.-практ. конф. [«Актуальні питання формування здорового способу життя дітей, підлітків та молоді»] (Кривий Ріг, 10 квітня 2009 р.) / М-во освіти і науки України, Криворізький державний педагогічний університет. – Кривий Ріг: КДПУ, 2009. – С. 8–11.
2. Білоконна Н. І. До проблеми збереження здоров’я студентів вищої педагогічної школи / Н. І. Білоконна, С. П. Білоконний // Матеріали регіон. наук.-практ. конф. [«Здоров’я дітей, підлітків, молоді та здоров’язберігаючі технології в освіті»], (Кривий Ріг, 6 квітня 2012 р.) / М-во освіти і науки України, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ». – Кривий Ріг, 2012. – С. 30–33.
3. Кравцова І. А. Використання здоров’язбережувальної технології у процесі навчання – основна вимога до професійної компетентності вчителя початкової школи / І. А. Кравцова // Матеріали регіон. наук. - практ. конф. [«Здоров’я дітей, підлітків, молоді та здоров’язберігаючі технології освіті»] (Кривий Ріг, 6 квітня 2012 р.) / М-во освіти і науки України, Криворізький педагогічний інститут. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2012. – С. 12–15.
4. Марчик В. І. Холістична модель здоров’я в основі формування здорового способу життя / В. І. Марчик, Т. В. Андріанов, В. Є. Андріанов // Матеріали VІI між. наук.-прак. конф. [«Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи, присвячена 140-річчю від дня народження Івана Боберського»] (Дрогобич, 16–17 травня 2013) / М-во освіти і науки України, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. – Дрогобич: ДДПУ, 2013. – С. 126–131.
2. Білоконна Н. І. До проблеми збереження здоров’я студентів вищої педагогічної школи / Н. І. Білоконна, С. П. Білоконний // Матеріали регіон. наук.-практ. конф. [«Здоров’я дітей, підлітків, молоді та здоров’язберігаючі технології в освіті»], (Кривий Ріг, 6 квітня 2012 р.) / М-во освіти і науки України, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ». – Кривий Ріг, 2012. – С. 30–33.
3. Кравцова І. А. Використання здоров’язбережувальної технології у процесі навчання – основна вимога до професійної компетентності вчителя початкової школи / І. А. Кравцова // Матеріали регіон. наук. - практ. конф. [«Здоров’я дітей, підлітків, молоді та здоров’язберігаючі технології освіті»] (Кривий Ріг, 6 квітня 2012 р.) / М-во освіти і науки України, Криворізький педагогічний інститут. – Кривий Ріг: КПІ ДВНЗ «КНУ», 2012. – С. 12–15.
4. Марчик В. І. Холістична модель здоров’я в основі формування здорового способу життя / В. І. Марчик, Т. В. Андріанов, В. Є. Андріанов // Матеріали VІI між. наук.-прак. конф. [«Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи, присвячена 140-річчю від дня народження Івана Боберського»] (Дрогобич, 16–17 травня 2013) / М-во освіти і науки України, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. – Дрогобич: ДДПУ, 2013. – С. 126–131.
Downloads
Published
21-11-2013
How to Cite
Андріанов, Т. (2013). Psychological and pedagogical aspects of formation of a healthy lifestyle in the structure of the physical professional-applied preparation of future teachers. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 39, 3–8. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3016
Issue
Section
Theoretical and practical problems of higher school pedagogy
License
Copyright (c) 2013 Тарас Андріанов
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.