Analysis of conditions and prerequisites organization of independent work of future teacher-engineers in the process of learning pedagogical disciplines
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3036Keywords:
engineering and teacher education, self study, teacher-engineer, an organization of independent work, teaching disciplineAbstract
Finohyeyeva T. E. Analysis of conditions and prerequisites organization of independent work of future teacher-engineers in the process of learning pedagogical disciplines.
On the basis of studies of modern pedagogical works carried out to analyze the conditions and prerequisites for the effective organization of independent work of future teacher-engineers in the process of learning pedagogical disciplines. The author offers his own vision of the pedagogical problem-specific training in engineering-pedagogical higher education.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 158
/ PDF downloads: 85
References
1. Абдуллина О. А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования / О. А. Абдуллина. – [2-е изд., перераб. и доп.] – М. : Просвещение, 1990. – 141 с.
2. Забранський В. Я. Психолого-дидактичні передумови самостійної роботи студентів економічних спеціальностей з вищої математики / В. Я. Забранський, Н. В. Вінніченко // Дидактика математики: проблеми і дослідження: міжнарод. збірник наук. робіт. – Донецьк: Вид-во ДонНУ, 2009. – Вип. 32. – С. 108–113.
3. Коваленко О. Е. Концепція професійно-педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей /
О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, О. О. Мельниченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Х., 2005. – Вип. 10. –
С. 7–20.
4. Фіногєєва Т. Є. Практичні питання розробки системи пізнавальних завдань для самостійної роботи студентів при вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. Є. Фіногєєва // Вісн. Луган. нац. пед. ун-ту імені Тараса Шевченка. – 2009. – No 9 (172) : Педагогічні науки. – С. 105–10.
5. Фіногєєва Т. Є. Роль самостійної роботи у формуванні особистості майбутнього інженера-педагога / Т. Є. Фіногєєва,
О. А. Подураго, Н. О. Шипєльова // Інтеграція освіти, науки та виробництва у ХХІ столітті: матеріали ХLІІ наук.-практ. конф. наук.-пед. працівників, науковців, асп., магістрів, студ. гірничого факультету УІПА. – Стаханов, 2009. – С. 64–69.
6. Фіногєєва Т. Є. Особливості організації самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з використанням системи пізнавальних завдань / Т. Є. Фіногєєва // Вісн. Луган. нац. пед. ун-ту імені Тараса Шевченка. – Луганськ, 2009. – No 23 (186) : Педагогічні науки. Ч. 3 : За матеріалами IV міжнар. наук.-практ. конф. «Ціннісні пріоритети освіти XXI» : європейський вектор. – С. 112–122.
7. Фіногєєва Т. Є. Самостійна робота в навчальному процесі вищих інженерно-педагогічних навчальних закладах: сучасний стан та перспективи / Т. Є. Фіногєєва // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2012. – Вип. 36. – С. 590–596.
8. Хуторской А. В. Дидактическая эвристика. Теория и технология креативного обучения / А. В. Хуторской. – М. : Изд-во МГУ, 2003. – 416 с.
2. Забранський В. Я. Психолого-дидактичні передумови самостійної роботи студентів економічних спеціальностей з вищої математики / В. Я. Забранський, Н. В. Вінніченко // Дидактика математики: проблеми і дослідження: міжнарод. збірник наук. робіт. – Донецьк: Вид-во ДонНУ, 2009. – Вип. 32. – С. 108–113.
3. Коваленко О. Е. Концепція професійно-педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей /
О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, О. О. Мельниченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – Х., 2005. – Вип. 10. –
С. 7–20.
4. Фіногєєва Т. Є. Практичні питання розробки системи пізнавальних завдань для самостійної роботи студентів при вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. Є. Фіногєєва // Вісн. Луган. нац. пед. ун-ту імені Тараса Шевченка. – 2009. – No 9 (172) : Педагогічні науки. – С. 105–10.
5. Фіногєєва Т. Є. Роль самостійної роботи у формуванні особистості майбутнього інженера-педагога / Т. Є. Фіногєєва,
О. А. Подураго, Н. О. Шипєльова // Інтеграція освіти, науки та виробництва у ХХІ столітті: матеріали ХLІІ наук.-практ. конф. наук.-пед. працівників, науковців, асп., магістрів, студ. гірничого факультету УІПА. – Стаханов, 2009. – С. 64–69.
6. Фіногєєва Т. Є. Особливості організації самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з використанням системи пізнавальних завдань / Т. Є. Фіногєєва // Вісн. Луган. нац. пед. ун-ту імені Тараса Шевченка. – Луганськ, 2009. – No 23 (186) : Педагогічні науки. Ч. 3 : За матеріалами IV міжнар. наук.-практ. конф. «Ціннісні пріоритети освіти XXI» : європейський вектор. – С. 112–122.
7. Фіногєєва Т. Є. Самостійна робота в навчальному процесі вищих інженерно-педагогічних навчальних закладах: сучасний стан та перспективи / Т. Є. Фіногєєва // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2012. – Вип. 36. – С. 590–596.
8. Хуторской А. В. Дидактическая эвристика. Теория и технология креативного обучения / А. В. Хуторской. – М. : Изд-во МГУ, 2003. – 416 с.
Downloads
Published
21-11-2013
How to Cite
Фіногєєва, Т. (2013). Analysis of conditions and prerequisites organization of independent work of future teacher-engineers in the process of learning pedagogical disciplines. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 39, 98–103. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3036
Issue
Section
Theoretical and practical problems of higher school pedagogy
License
Copyright (c) 2013 Тетяна Фіногєєва
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.