Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2889Ключові слова:
учні основної школи, предмети природничого циклу, країнознавчий складник, географічна компетентність, географічні поняття, країнознавчі поняттяАнотація
Тросюк С. Д. Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи.
У статті розкрито алгоритм формування країнознавчих понять у змісті предметної компетентності учнів основної школи. Наведено приклади роботи з географічними і країнознавчими поняттями на рівні зіставлення і системних взаємозв’язків. Країнознавчий складник розглядається як фоновий у процесі формування географічної компетентності учнів основної школи під час вивчення географії України.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Світлана Тросюк

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 174-178. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2889