Розвиток ІКТ-компетентності майбутніх інженерів-педагогів у ВНЗ України

Автор(и)

  • Вікторія Ткачук , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2921

Ключові слова:

компетентності інженера-педагога, ІКТ-компетентність, шляхи розвитку ІКТ-компетентності майбутнього інженера-педагога

Анотація

Ткачук В. В. Розвиток ІКТ-компетентності майбутніх інженерів-педагогів у ВНЗ України.

У статті розглянуто поняття компетентності інженера-педагога, визначено умови, що необхідно забезпечити для підвищення якості освіти з упровадженням ІКТ. Акцентовано на ІКТ-компетентності, як такій, що є ключовою для студентів інженерно-педагогічного профілю в сучасному інформаційному суспільстві. Ураховано позицію, що розвиток ІКТ-компетентності майбутніх інженерів-педагогів відбувається у процесі вивчення інформатичних дисциплін, відповідно розглянуто програму навчального курсу «Комп’ютерні технології в навчальному процесі» для напряму підготовки 6.010104 «Професійна освіта (за профілем)».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Розвиток ІКТ-компетентності майбутніх інженерів-педагогів у ВНЗ України. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 286-292. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2921

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають