Робочий зошит як засіб формування мовно-мовленнєвої компетентності старшокласників

Автор(и)

  • Вікторія Зінченко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2971

Ключові слова:

концептуальні засади, профільний курс української мови, мовно-мовленнєві компетентності, концепція навчання

Анотація

Зінченко В. М. Концептуальні засади формування мовно-мовленнєвих компетентностей учнів старших класів профільної школи.

У статті визначено мету й завдання профільного курсу української мови, сформульовано концептуальні засади вдосконалення змісту й організації навчання української мови учнів старших класів профільної школи на основі системного підходу та запропоновано концепцію навчання української мови у профільних класах загальноосвітніх навчальних закладів (профіль – українська філологія).

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-02-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Робочий зошит як засіб формування мовно-мовленнєвої компетентності старшокласників. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 129-136. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2971

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають