Інформаційно-технологічна ключова компетентність викладачів іноземних мов ВНЗ як необхідна умова їхнього професійного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3105Ключові слова:
ключові компетентності, інформаційно-технологічна ключова компетентність, викладачі іноземних мов ВНЗ науково-педагогічні працівники, викладачі іноземних мов ВНЗ, науково-педагогічні працівникиАнотація
Єгорова В. В. Інформаційно-технологічна ключова компетентність викладачів іноземних мов ВНЗ як необхідна умова їхнього професійного розвитку.
Статтю присвячено аналізу й обґрунтуванню складників інформаційно-технологічної ключової компетентності викладачів іноземних мов ВНЗ та її характеристик, практичному впровадженню результатів теоретичного дослідження.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Вероніка В’ячеславівна Єгорова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Інформаційно-технологічна ключова компетентність викладачів іноземних мов ВНЗ як необхідна умова їхнього професійного розвитку. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 27-31. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3105