Творчий потенціал як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3107Ключові слова:
творчість, особистість, творчий потенціал, майбутні вчителі, педагогічний професіоналізмАнотація
Іванова В. В., Григоренко Л. В. Творчий потенціал як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя.
У статті розкривається питання ефективного розвитку творчого потенціалу під час підготовки майбутніх учителів в умовах вищої школи. Обґрунтовано взаємозв’язок між змістовим наповненням навчального матеріалу і ступенем сформованості творчої особистості майбутніх учителів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Вікторія Валентинівна Іванова, Людмила Василівна Григоренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Творчий потенціал як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 35-38. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3107