Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3185Ключові слова:
«розумова діяльність», «активна розумова діяльність», «свідоме засвоєння навчального матеріалу», «математична діяльність», «формальні знання», «заучування»Анотація
Баруліна Ю. О. Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах.
У статті окреслюється поняття свідомого засвоєння навчального матеріалу, розрізняється визначення розумової діяльності молодшого школяра та учня старшої школи, розглядаються психологічні основи побудови теорії навчання математики, визначаються поняття «математична діяльність», «формальні знання», «активна розумова діяльність», «заучування».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
18-09-2019
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Юлія Олександрівна Баруліна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 123-125. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3185