Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах

Автор(и)

  • Юлія Олександрівна Баруліна Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3185

Ключові слова:

«розумова діяльність», «активна розумова діяльність», «свідоме засвоєння навчального матеріалу», «математична діяльність», «формальні знання», «заучування»

Анотація

Баруліна Ю. О. Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах.

У статті окреслюється поняття свідомого засвоєння навчального матеріалу, розрізняється визначення розумової діяльності молодшого школяра та учня старшої школи, розглядаються психологічні основи побудови теорії навчання математики, визначаються поняття «математична діяльність», «формальні знання», «активна розумова діяльність», «заучування».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Юлія Олександрівна Баруліна, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    здобувач

Завантаження

Опубліковано

18-09-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 123-125. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3185

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають