Співвідношення понять «комунікація», «спілкування», «комунікативна діяльність» як педагогічна проблема
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3250Ключові слова:
комунікація, спілкування, комунікативна діяльністьАнотація
Шепеленко Т. Л. Співвідношення понять «комунікація», «спілкування», «комунікативна діяльність» як педагогічна проблема.
У статті з’ясовано поняття «комунікативна діяльність» через розкриття його співвідношення з поняттями «комунікація», «спілкування». Визначено розглядуване поняття як комунікативну діяльність, яка є взаємодією двох і більше людей, спрямованою на узгодження і об’єднання їх зусиль задля налагодження стосунків і досягнення спільного результату.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
16-05-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Тетяна Леонідівна Шепеленко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Співвідношення понять «комунікація», «спілкування», «комунікативна діяльність» як педагогічна проблема. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 373-376. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3250