Співвідношення понять «комунікація», «спілкування», «комунікативна діяльність» як педагогічна проблема

Автор(и)

  • Тетяна Леонідівна Шепеленко Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3250

Ключові слова:

комунікація, спілкування, комунікативна діяльність

Анотація

Шепеленко Т. Л. Співвідношення понять «комунікація», «спілкування», «комунікативна діяльність» як педагогічна проблема.

У статті з’ясовано поняття «комунікативна діяльність» через розкриття його співвідношення з поняттями «комунікація», «спілкування». Визначено розглядуване поняття як комунікативну діяльність, яка є взаємодією двох і більше людей, спрямованою на узгодження і об’єднання їх зусиль задля налагодження стосунків і досягнення спільного результату.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тетяна Леонідівна Шепеленко, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Співвідношення понять «комунікація», «спілкування», «комунікативна діяльність» як педагогічна проблема. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 373-376. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3250

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають