Підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку

Автор(и)

  • Л. В. Іщенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3275

Ключові слова:

логіко-математичний розвиток, логічні операції, поняття «готовність до школи»

Анотація

Іщенко Л. В.  Підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку.

Стаття присвячена ознайомленню майбутніх вихователів з ефективними формами та методами формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку. Доведено ефективність використання в практичній роботі вихователів дошкільних навчальних закладів нетрадиційних методів навчання математики (проблемні ситуації та завдання, завдання з елементами пошуку, задачі-жарти, задачі-загадки, задачі з казковим сюжетом).

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. В. Іщенко, афіліація Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 53-56. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3275