Підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3275Ключові слова:
логіко-математичний розвиток, логічні операції, поняття «готовність до школи»Анотація
Іщенко Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку.
Стаття присвячена ознайомленню майбутніх вихователів з ефективними формами та методами формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку. Доведено ефективність використання в практичній роботі вихователів дошкільних навчальних закладів нетрадиційних методів навчання математики (проблемні ситуації та завдання, завдання з елементами пошуку, задачі-жарти, задачі-загадки, задачі з казковим сюжетом).
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Л. В. Іщенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 53-56. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3275