Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Педагогіка вищої та середньої школи
Подання
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Редакційний банер
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 37 (2013)
Том 37 (2013)
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v37i0
Опубліковано:
14-02-2013
Титульний аркуш
1-2
PDF
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Культура здорового способу життя як важливий складник особистості майбутнього вчителя
В. Є. Андріанов, Т. В. Андріанов
3-6
PDF
Використання методу проектів в екологічній підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти
С. П. Білоконний
6-9
PDF
Діагностування стану готовності студентів економічного університету до творчої самореалізації в майбутній професійній діяльності
А. В. Волосенко
10-13
PDF
Лінгводидактичні аспекти мовної підготовки майбутніх фахівців
Н. О. Голівер
14-17
PDF
Використання інноваційних технологій у підготовці майбутніх вихователів у педагогічних ВНЗ
В. В. Городиська
17-21
PDF
Формування цілісного світогляду майбутніх учителів зарубіжної літератури засобами історико-літературознавчих дисциплін
Т. О. Дороніна
22-27
PDF
Семінарські та практичні заняття для розвитку креативних умінь студентів із професійного мовлення за фахом
І. П. Дроздова
27-32
PDF
Діалогічна концепція гуманітарно-культурної освіти на психолого-педагогічному факультеті
Г. В. Дьяконов
32-37
PDF
Управлінська компетентність як необхідна умова професіоналізму менеджера освіти
В. І. Жигірь
37-44
PDF
Формування фахової компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних педагогічних технологій
А. К. Зичков
44-48
PDF
Навчання курсантів вищих військових навчальних закладів іншомовного професійно-орієнтованого аудіювання
В. Г. Златніков
48-52
PDF
Підготовка майбутніх вихователів до формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку
Л. В. Іщенко
53-56
PDF
Компетентнісний підхід у проектуванні мети навчання іноземних мов
О. В. Катеруша
56-59
PDF
Екпериментальне дослідження активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками
В. В. Кирикилиця
59-64
PDF
Експериментальна перевірка ефективності методики формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології
О. А. Копусь
65-71
PDF
Модель формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів пожежної безпеки у процесі професійної підготовки
В. М. Король
71-78
PDF
Математична алгоритмічна компетентність: теоретико-методичні основи формування, структура та рівні
В. В. Корольський, А. М. Капіносов
78-84
PDF
Використання технологій кооперативного навчання на лабораторних заняттях з основ природознавства (зоології) у вищій школі
Л. П. Лисогор
84-87
PDF
Діалогізація навчання на практично-семінарських заняттях майбутніх учителів філологічних спеціальностей як умова формування дидактичної компетентності
Т. М. Мішеніна
88-94
PDF
Дидактична модель формування інформаційно-комунікаційних компетентностей студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
К. О. Морозова, Н. І. Зеленкова
94-98
PDF
Підготовка майбутніх учителів за спеціалізацією «Християнська етика»
Л. Ю. Москальова
98-101
PDF
Принципи підготовки студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі
Ю. О. Ніколаєнко
102-106
PDF
Сутність та особливості методичної підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах інноваційних процесів у шкільній суспільствознавчій освіті
А. О. Нікора
106-110
PDF
Інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище сучасного вищого навчального закладу як засіб формування професіоналізму майбутніх фахівців
І. В. Онищенко
111-116
PDF
Удосконалення педагогічної майстерності викладачів іноземної мови щодо організації навчального процесу на основі інноваційних інформаційних технологій
Н. О. Побережна
116-121
PDF
Діяльнісно-практичний компонент у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики
Н. М. Попович
122-126
PDF
Вплив ціннісних орієнтацій на формування іміджу майбутнього вчителя
І. В. Размолодчикова
126-131
PDF
Використання методу проектів у професійній підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти
Н. В. Рогальська
131-135
PDF
Формування професійного світогляду майбутнього викладача зарубіжної літератури як мета і соціально значущий результат його фахової підготовки у вищому навчальному закладі
В. М. Романець
135-140
PDF
Професійна культура викладача як умова самореалізації педагога
І. В. Ромащенко
140-145
PDF
Процесуальні аспекти формування історико-педагогічної культури студентів
В. В. Садова
145-151
PDF
Зміст психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача до професійної творчої діяльності
В. В. Сгадова
151-155
PDF
Дидактичні умови формування педагогічної культури майбутнього вчителя музики
Т. Д. Сидоренко
156-159
PDF
Організаційно-педагогічні умови впливу предметно-методичної компетентності вчителя суспільствознавчих дисциплін на формування суспільствознавчих компетенцій учнів
А. М. Старєва
160-165
PDF
Аналіз навчальної мотивації як основи навчально-пізнавальної діяльності студентів
З. І. Ступак
165-169
PDF
Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів
І. О. Талаш
169-173
PDF
Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей
Т. А. Тернавська
174-177
PDF
До визначення поняття «міжетнічна толерантність» у процесі підготовки майбутніх викладачів
І. С. Тишик
177-181
PDF
Перспективи хімічної освіти в університетах технічного профілю
Е. В. Часова, В. В. Івчук
181-184
PDF
Організованість як одна з головних професійно важливих якостей медичного працівника
І. І. Черемісова
184-188
PDF
Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми з функціональними порушення опорно-рухового апарату
О. М. Шовкопляс
188-191
PDF
Зміст підготовки фахівців сфери туризму у вищих навчальних закладах України та Російської Федерації: порівняльний аналіз
Г. П. Щука
191-198
PDF
Методологічні передумови розуміння сутності ціннісно-смислової свідомості школярів у просторі особистісно орієнтовного уроку
Ю. О. Баруліна
199-202
PDF
Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник
І. М. Дишлева
202-205
PDF
Методи та прийоми роботи над поняттями на уроках інформатики
М. В. Золочевська
205-209
PDF
Економічна підготовка старшокласників у процесі профільної технологічної освіти
В. С. Кулішов
210-214
PDF
Теоретичні основи організації навчання розумово обдарованих молодших школярів
В. М. Марків
215-219
PDF
Формування творчої особистості молодшого школяра засобами ТРВЗ-технології на уроках навчання грамоти
О. А. Павлик
219-222
PDF
Формування чуттєвої культури учнів основної школи у процесі вивчення художньої літератури
С. П. Паламар
222-229
PDF
Тенденції розвитку краєзнавчої освіти у змісті методичних рекомендацій для вчителів зош із формування творчої активності учнів основної школи у процесі туристсько-краєзнавчої роботи
А. А. Самолюк
229-233
PDF
Сутність та особливості музичного сприймання учнів на уроках музики
Т. Д. Фурдак
233-237
PDF
Види вправ для підготовки учнів до написання творів
Л. С. Цоуфал
237-240
PDF
Соціалізація особистості молодшого школяра в умовах колективу і навчального середовища.
І. М. Шимко
241-244
PDF
Актуальні питання освіти
Концептуальні засади організації моделі оптимізації мовленнєвого самовираження в умовах ДНЗ
А. М. Аніщук
245-250
PDF
Формування мовлення дітей дошкільного віку з особливими потребами у контексті гуманістичної парадигми
Н. І. Ашиток
250-255
PDF
Підготовка вихователів до розвитку особистості дошкільника засобами музичного мистецтва
О. А. Бєлікова
255-261
PDF
Сучасні підходи до формування культури батьківства у взаємодії дошкільного навчального закладу з молодою сім’єю
Н. В. Вахняк
262-265
PDF
Створення нормативно-правової бази дошкільної освіти України
Н. С. Гарань
265-269
PDF
Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови
О. В. Гладка
269-272
PDF
Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку
Н. М. Гордій
272-276
PDF
Дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів
Є. Ю. Грибонос
276-281
PDF
Формування творчого підходу до навчання
С. М. Грищенко
281-285
PDF
Особливості педагогізації батьків дітей дошкільного віку
С. М. Івах
285-289
PDF
Мовна ситуація південно-східного регіону і врахування її впливу на процес навчання дошкільників української мови
Л. І. Казанцева
289-296
PDF
Стан викладання української мови в закладах освіти Автономної Республіки Крим
Ю. К. Картава
296-299
PDF
Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету
О. Б. Кисельова
300-303
PDF
Особливості формування корпоративних особистісних якостей студентів засобами фізичного виховання
С. В. Ковалевський, Л. В. Кошева
304-309
PDF
Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку
О. В. Ковшар
310-316
PDF
Наукові школи як джерело розвитку корпоративної культури педагогічного університету
Т. І. Койчева
316-322
PDF
Проблема наступності дошкільної і початкової освіти
С. М. Кондратюк, Н. М. Павлущенко, О. М. Король
322-326
PDF
Ігрове емоційно-діяльнісне навчання як педагогічна технологія
Л. В. Кужільна
326-329
PDF
Підготовка майбутніх педагогів до комунікативної діяльності в навчальному процесі вищої школи
І. Г. Максименко, О. Л. Пінська
329-334
PDF
Теоретико-методичні засади формування комунікативних умінь студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
І. Г. Максименко
334-338
PDF
Основи формування професійних знань майбутніх інженерів-програмістів засобами інформаційно-комунікаційних технологій
Л. А. Матвійчук
339-342
PDF
Розвиток людських ресурсів на підприємстві як чинник розвитку особистості
Н. В. Пазюра
342-347
PDF
Взаємодія ДНЗ із сім’єю, що виховує дитину з особливими потребами
І. Л. Паласевич
347-352
PDF
Особливості попередження ситуативних негативних проявів у поведінці старших дошкільників
Н. П. Пихтіна
352-358
PDF
Міжнародна концепція полікультурного виховання
В. А. Погребняк
359-363
PDF
Методологія словоцентризму мовної освіти дітей у творах французьких філософів ХХ століття
О. Б. Полєвікова
364-369
PDF
Самостійність як важливий чинник у мистецтві диригування майбутнього вчителя музики
Т. В. Пономаренко
370-374
PDF
Інтеграція науково-дослідної і навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів як сучасна педагогічна проблема
В. В. Прошкін
374-379
PDF
Науково-педагогічна думка про морально-естетичне виховання засобами музичного мистецтва
Л. М. Ракітянська
379-382
PDF
Взаємодія сім’ї та освітньої установи у соціалізації особистості в дитинстві
І. П. Рогальська
382-388
PDF
Умови забезпечення рівних стартових можливостей здобуття передшкільної освіти
К. Є. Суятинова
388-392
PDF
Вивчення спецкурсу «Основи наукової організації навчальної праці студентів» як умова ефективності навчального процесу
Я. В. Топольник
392-397
PDF
Формування в дошкільників ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків як психолого-педагогічна проблема
І. І. Тукач
397-401
PDF
Особливості моральної регуляції стосунків між учасниками навчально-виховного процесу ДНЗ
А. В. Федорович
402-407
PDF
Тенденції і перспективи трансформації передшкільної освіти в сучасному освітньому просторі України
Є. Д. Харькова
407-410
PDF
Реалізація технології громадянського виховання студентів у навчально-виховному процесі ВНЗ
Г. В. Хітрова
410-414
PDF
Мова міжнаціонального спілкування як економічна категорія
О. В. Хоменко
414-418
PDF
Музичний керівник дошкільного навчального закладу нової формації: технологічний аспект
М. М. Шуть
419-423
PDF
Методологічні основи педагогічної системи Фрідріха Фрьобеля
О. Е. Анісімова
424-427
PDF
Технологія гендерного виховання В. Сухомлинського
О. Г. Бутенко
427-431
PDF
Шкільна навчальна література в період відбудови та удосконалення радянськоїмоделі освіти в УРСР (1944–50-ті роки)
О. Е. Жосан
431-435
PDF
Професійне ділове спілкування: становлення і розвиток поняття
О. Ю. Зотова-Садило
436-441
PDF
Культурно-освітнє середовище як об’єктивний компонент духовно-морального виховання особистості (ідеї та досвід вітчизняних педагогів кінця ХIХ–початку ХХ ст.)
О. В. Канарова
442-446
PDF
Вплив ідей Ф. Фребеля на розвиток суспільного дошкільного виховання у Сполучених Штатах Америки
Т. А. Клюшнікова
446-452
PDF
Розвиток системи охорони материнства й дитинства в Україні в 1920–40-х рр.
С. Є. Лупаренко
452-457
PDF
Музична освіта у структурі підготовки педагогічних кадрів на Чернігівщині (початок ХХ ст.)
С. І. Матвієнко
457-462
PDF
Онтологія інноваційно-технологічних процесів у вищій школі
І. М. Мельничук
462-469
PDF
Загальна характеристика становлення соціальної роботи в Криму (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)
Е. С. Сімакова
469-473
PDF
Розвиток імператорських університетів як соціокультурний чинник започаткування вищої педагогічної освіти в Україні
Г. М. Сомбаманія
473-479
PDF
Музично-педагогічний профіль С. Мокраньца в контексті розвитку музичної освіти Сербії
О. А. Устименко-Косоріч
479-484
PDF
Просвітницька діяльність Лавр в Україні (кінець XVII– XVIIІ cт.)
В. В. Фазан
484-488
PDF
Ретроспективний огляд періодичного видання «Гуманізація навчально-виховного процесу» (1996–2000 рр.) з питань трудового та екологічного виховання учнів
Л. А. Черкашина
488-492
PDF
Зміст
493-498
PDF
Мова
English
українська
Ключові слова
Останні публікації