Використання технологій кооперативного навчання на лабораторних заняттях з основ природознавства (зоології) у вищій школі

Автор(и)

  • Л. П. Лисогор Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3281

Ключові слова:

інноваційні методи навчання, творчі здібності, кооперативне навчання, навчання у співпраці

Анотація

Лисогор Л. П. Використання технологій кооперативного навчання на лабораторних заняттях з основ природознавства (зоології) у вищій школі.

У статті розглядаються питання технологій кооперативного навчання на лабораторних заняттях з зоології, які надають змогу змінювати форми діяльності студентів, зосереджувати увагу на головних питаннях заняття та сприяють досягненню ними високих результатів засвоєння знань.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. П. Лисогор, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    асистент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Використання технологій кооперативного навчання на лабораторних заняттях з основ природознавства (зоології) у вищій школі. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 84-87. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3281