Наукові школи як джерело розвитку корпоративної культури педагогічного університету

Автор(и)

  • Т. І. Койчева K. D. Ushynsky South Ukrainian National Pedagogical University (Odessa, Ukraine) , ГУ «Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского» , ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3334

Ключові слова:

наукова школа, педагогічний університет, корпоративна культура, інноваційний розвиток

Анотація

Койчева Т. І. Наукові школи як джерело розвитку корпоративної культури педагогічного університету.

У статті розглянуто сучасні інтерпретації феномену наукової школи, обґрунтовується її роль в інноваційному розвитку вищого навчального закладу, формуванні і розвитку корпоративної культури педагогічного університету.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. І. Койчева, афіліація K. D. Ushynsky South Ukrainian National Pedagogical University (Odessa, Ukraine), ГУ «Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского», ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"

    начальник науково-дослідного сектору, кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Наукові школи як джерело розвитку корпоративної культури педагогічного університету. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 316-322. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3334