Музично-педагогічний профіль С. Мокраньца в контексті розвитку музичної освіти Сербії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3372Ключові слова:
музична освіта, музична школа, педагогічні ідеї, викладач, діяч, композитор, диригент, історико-культурна періодизаціяАнотація
Устименко-Косоріч О. А. Музично-педагогічний профіль С. Мокраньца в контексті розвитку музичної освіти Сербії.
У статті визначено музично-педагогічний контекст творчості С. Мокраньца у процесі становлення сербської музичної освіти. Зазначені концептуальні музично-педагогічні ідеї діяча визначили шлях подальшого розвитку власної музичної школи Сербії. Розглянуто музично-освітні тенденції становлення музично-педагогічної школи Сербії в певній історико-культурній послідовності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 О. А. Устименко-Косоріч

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Музично-педагогічний профіль С. Мокраньца в контексті розвитку музичної освіти Сербії. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 479-484. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3372