Музично-педагогічний профіль С. Мокраньца в контексті розвитку музичної освіти Сербії

Автор(и)

  • О. А. Устименко-Косоріч Taras Shevchenko National University of Lviv , ЛНУ имени Тараса Шевченка , ЛНУ імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3372

Ключові слова:

музична освіта, музична школа, педагогічні ідеї, викладач, діяч, композитор, диригент, історико-культурна періодизація

Анотація

Устименко-Косоріч О. А. Музично-педагогічний профіль С. Мокраньца в контексті розвитку музичної освіти Сербії.

У статті визначено музично-педагогічний контекст творчості С. Мокраньца у процесі становлення сербської музичної освіти. Зазначені концептуальні музично-педагогічні ідеї діяча визначили шлях подальшого розвитку власної музичної школи Сербії. Розглянуто музично-освітні тенденції становлення музично-педагогічної школи Сербії в певній історико-культурній послідовності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. А. Устименко-Косоріч, афіліація Taras Shevchenko National University of Lviv, ЛНУ имени Тараса Шевченка, ЛНУ імені Тараса Шевченка

    кандидат мистецтвознавства, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Музично-педагогічний профіль С. Мокраньца в контексті розвитку музичної освіти Сербії. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 479-484. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3372