Екпериментальне дослідження активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками

Автор(и)

  • В. В. Кирикилиця Lesya Ukrainka Eastern European National University , Восточноевропейский национальный университет имени Леси Украинский , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3277

Ключові слова:

навчально-пізнавальна діяльність, критерії активізації, показники, рівні сформованості, дослідження, робота зі словниками

Анотація

Кирикилиця В. В. Екпериментальне дослідження активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками.

У статті на основі аналізу результатів експериментального дослідження визначено рівні сформованості критеріїв активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Екпериментальне дослідження активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 59-64. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3277

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають