Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3333Ключові слова:
адаптація до навчання, наступність, наступність у навчанні, готовність до навчання у школіАнотація
Ковшар О. В. Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.
В статті визначено поняття наступності, окреслено поняття готовності до навчання дітей дошкільного віку, висвітлено роль наступності в організації освіти, розглянуто готовність в соціальному, психологічному, інтелектуальному плані, розкрито значення швидкої адаптації дітей до навчання в школі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 О. В. Ковшар

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Специфіка реалізації принципу наступності в навчанні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 310-316. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3333