Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pedagogy of Higher and Secondary Education
Submissions
Announcements
Current
Archives
About
Privacy Statement
Contact
Editorial Masthead
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 33 (2011)
Vol. 33 (2011)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0
Published:
10-10-2011
Theoretical and practical problems of higher school pedagogy
ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ
Т. П. Бабенко
C. 5-10
PDF (Ukrainian)
ЛІДЕРСЬКІ ЯКОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА ЯК УМОВА УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
К. В. Бабко
С. 10-15
PDF (Ukrainian)
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ І ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ
З. П. Бакум, Л. В. Саприкіна
C. 15-21
PDF (Ukrainian)
ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СУТНОСТІ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Т. Ю. Бульба
С. 21-27
PDF (Ukrainian)
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ВИВЧЕННІ КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ»
Ю. В. Вассалатій
С. 27-37
PDF (Ukrainian)
МУЗИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА
М. В. Вікторова
C. 37-42
PDF (Ukrainian)
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОЇ
Л. П. Гапоненко
C. 42-47
PDF (Ukrainian)
РЕФЛЕКСИВНІ УМІННЯ ЯК ФОРМА ТЕОРЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ, СПРЯМОВАНОЇ НА САМОПІЗНАННЯ
О. І. Герасимова
C. 48-53
PDF (Ukrainian)
УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБОМ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
І. І. Доброскок
C. 54-61
PDF (Ukrainian)
ЕКСПЛІКАЦІЯ ПОНЯТТЯ «СТИЛЬ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» ТА ЙОГО СПЕЦИФІЧНІ РІЗНОВИДИ
І. В. Дорохіна
C. 62-68
PDF (Ukrainian)
КОМП’ЮТЕРНІ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
О. І. Дрогайцев
C. 68-73
PDF (Ukrainian)
ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ПОБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВИШУ
Ю. В. Заболотня
C. 73-83
PDF (Ukrainian)
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
І. С. Зоренко
C. 83-91
PDF (Ukrainian)
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЯК ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ АКСІОЛОГІЇ
Т. Г. Калюжна
C. 91-96
PDF (Ukrainian)
ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
В. А. Карпюк
С. 96-102
PDF (Ukrainian)
ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Т. Г. Качалова
C. 102-107
PDF (Ukrainian)
УПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОСТІЙНУ РОБОТУ КУРСАНТІВ І СТУДЕНТІВ ВВНЗ – ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ
О. І. Кравчук, О. Л. Гапеєва
C. 108-116
PDF (Ukrainian)
ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК ДИДАКТИЧНА УМОВА АДАПТАЦІЇ НАВЧАННЯ
Л. В. Кушнір
C. 116-123
PDF (Ukrainian)
ПИТАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
В. О. Лапіна
C. 123-129
PDF (Ukrainian)
САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК СИСТЕМОУТВОРЮВАЛЬНИЙКОМПОНЕНТ ДИДАКТИЧНОЇ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
С. В. Малихіна
C. 129-141
PDF (Ukrainian)
ФОРМУВАННЯ ОСНОВ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖОСТІ ФАХІВЦЯ СФЕРИ УПРАВЛІННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Г. І. Матукова
C. 141-149
PDF (Ukrainian)
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
С. О. Мелікова
C.149-157
PDF (Ukrainian)
ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ
Т. М. Мішеніна
C. 158-166
PDF (Ukrainian)
НАВЧАЛЬНИЙ САЙТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ
К. О. Морозова
C. 166-172
PDF (Ukrainian)
ПРОБЛЕМА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ІНТЕЛЕКТУ І ТВОРЧОСТІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУЦІ
М. А. Мудрак
C. 172-176
PDF (Ukrainian)
ВПЛИВ ФАХОВОЇ ПРАКТИКИ НА ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ УМІНЬ
Л. О. Нікітченко
С. 177-182
PDF (Ukrainian)
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-МУЗИКАНТА
Н. А. Овчаренко, А. В. Карпова
C. 182-187
PDF (Ukrainian)
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
C. А. Остапенко
C. 187-193
PDF (Ukrainian)
ПЕДАГОГІЧНЕ КОЛЕКЦІОНУВАННЯ – ОСОБЛИВА ФОРМА ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Ю. Г. Павленко
C.193-198
PDF (Ukrainian)
КРОСКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ
О. О. Пальчикова
C. 198-204
PDF (Ukrainian)
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СУТНОСТІ ТА ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «САМОСТІЙНА НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ».
В. Г. Самойленко
C. 204-209
PDF (Ukrainian)
СЕГМЕНТ СПІЛКУВАННЯ У СТРУКТУРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Т. Д. Сидоренко
C.210-214
PDF (Ukrainian)
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
І. Ю. Сіняговська
C. 215-220
PDF (Ukrainian)
ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Г. М. Удовіченко
C. 220-226
PDF (Ukrainian)
АКТИВІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
І. В. Удод
C. 226-231
PDF (Ukrainian)
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В КОНТЕКСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
С. М. Хоцкіна
C. 232-241
PDF (Ukrainian)
ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ОСНОВ ПРОФЕСІЙНОЇ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ
І. В. Чеботарьова
C. 241-247
PDF (Ukrainian)
ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Г. Б. Штельмах
C. 247-252
PDF (Ukrainian)
ЗМІСТ ТА СУТНІСТЬ ТВОРЧОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Д. В. Щербина
C. 252-257
PDF (Ukrainian)
ВПЛИВ СТАНДАРТНОГО ОБСЯГУ ТА РІЗНОМАНІТНИХ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ НА ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ ОРГАНІЗМУ МОЛОДИХ СЕРЕДНЬОВІКІВ ЗАЛЕЖНО ВІД КЛІМАТИЧНИХ УМОВ
І. Ю. Юсупов, М. М. Корчинський
C. 257-266
PDF (Ukrainian)
МОДЕЛЮВАННЯ І СХЕМАТИЗАЦІЯ ДИДАКТИЧНИХ ОБ’ЄКТІВ НА ОСНОВІ КОГНІТИВНОЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
О. М. Ярошенко
C. 266-276
PDF (Ukrainian)
Current issues of education
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В СИСТЕМІ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Л. В. Вознюк
C. 277-282
PDF (Ukrainian)
ІНТЕНСИФІКАЦІЯ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
О. В. Гнатюк, С. П. Стецик
C. 283-288
PDF (Ukrainian)
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ В СТАРШИХ КЛАСАХ
Н. В. Гнілуша
C. 288- 298
PDF (Ukrainian)
АКТИВИЗАЦИЯ ПОЗНАВАТЕЛЬНОГО ИНТЕРЕСА СТАРШЕКЛАССНИКОВ ПРИ ПРОВЕДЕНИИ ИНТЕГРИРОВАННЫХ УРОКОВ ФИЗИКИ И РУССКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ
А. Н. Голоденко, С. Н. Голоденко, М. Н. Голоденко
C. 298-306
PDF (Russian)
ІСТОРІЯ РІДНОГО КРАЮ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНИ (1960 – поч. 1990 рр. ХХ ст.)
С. В. Драновська
C. 307-312
PDF (Ukrainian)
ПРОБЛЕМА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ У НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
І. Ф. Заводіна
C. 312-315
PDF (Ukrainian)
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
C. М. Івах
С. 316-323
PDF (Ukrainian)
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
О. Я. Коваленко
С. 323-330
PDF (Ukrainian)
ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ
І. А. Кравцова, А. О. Кравцова
C.330-336
PDF (Ukrainian)
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З КРАЄЗНАВЧИМ МАТЕРІАЛОМ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
О. Р. Лиховид
С. 336-342
PDF (Ukrainian)
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ
Н. Д. Майбородюк
C. 343-349
PDF (Ukrainian)
ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ФІЗИЧНУ КАРТИНУ СВІТУ НА УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИХ ЗАНЯТТЯХ
М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук
C. 350-356
PDF (Ukrainian)
ФІЗИЧНІ ТЕОРІЇ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ ФІЗИКО-ТЕХНІЧНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
М. Т. Мартинюк, В. І. Хитрук
C. 357-363
PDF (Ukrainian)
ДУАЛІЗМ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ – ОДНЕ З ПЕРСПЕКТИВНИХ ДЖЕРЕЛ УДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНІХ СТАНДАРТІВ
О. Ф. Надтока
C. 363-368
PDF (Ukrainian)
ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ
О. А. Пермяков, Н. І. Зеленкова, Л. В. Бурман
C. 368-372
PDF (Ukrainian)
ВПЛИВ ЗМІ НА МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ
А. В. Федорович
C. 372-381
PDF (Ukrainian)
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИКИ
О. В. Чеботаренко, А. В. Карпова
C. 381-385
PDF (Ukrainian)
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Н. О. Чувасова
C. 386-392
PDF (Ukrainian)
СВОЄРІДНІСТЬ ЧИСЛОВОЇ СИМВОЛІКИ В УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗКАХ
С. В. Щербак, О. М. Віхрова
C. 392-396
PDF (Ukrainian)
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ – УМОВА ГАРМОНІЗАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРІВ НАВЧАННЯ
В. Є. Берека
С. 397-402
PDF (Ukrainian)
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТА ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ У ПРОЦЕСІ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ
В. С. Бугрій
C. 402-407
PDF (Ukrainian)
ПОЄДНАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОСВОЄННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ КОНКРЕТНИХ ТЕМ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ФІЗИКИ
В. І. Бурак
C. 407-413
PDF (Ukrainian)
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ І МОЛОДІ ЯК ШЛЯХ ГАРМОНІЗАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРІВ НАВЧАННЯ
О. Д. Вєтрова
C. 414-421
PDF (Ukrainian)
ВЗАЄМОДІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО АСПЕКТІВ У ФОРМУВАННІ ЕСТЕТИЧНИХ ПОТРЕБ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
В. Я. Голінська
C. 421-427
PDF (Ukrainian)
ЕМОЦІЙНІ ЧИННИКИ НАВЧАННЯ У ШКІЛЬНІЙ ПРАВОЗНАВЧІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ (1944-1991 рр.)
Ю. О. Голодна
C. 428-432
PDF (Ukrainian)
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ДИДАКТИЧНА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ ВНЗ I-II РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ
Т. Г. Коса
C. 433-437
PDF (Ukrainian)
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КУЛЬТУРЫ МЕНЕДЖЕРА
А. П. Крупский, А. Н. Гуртовая
C. 437-442
PDF (Russian)
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙ ТА ІНТЕЛЕКТУ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
І. Л. Мінжоріна, В. І. Марчик, В. Є. Андріанов
C. 442-446
PDF (Ukrainian)
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ Й ЕМОЦІЙНІ ФАКТОРИ НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
К. Ф. Мусаєв
C. 446-451
PDF (Ukrainian)
ВЗАЄМОДІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО Й ЕМОЦІЙНОГО АСПЕКТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ ДОСВІД
Л. І. Орєхова
C. 451-460
PDF (Ukrainian)
РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЯК ЄДНІСТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО І ЕМОЦІЙНОГО В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
О. Б. Осаульчик
C. 461-465
PDF (Ukrainian)
ЕМОЦІЙНИЙ ФАКТОР ЯК ЗАСІБ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКОЛИ
C. М. Щербина
C. 465-472
PDF (Ukrainian)
НАЦИОНАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ ОБРАЗОВАНИЯ КАК ОДИН ИЗ ИСТОЧНИКОВ РАЗВИТИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ НАУКИ
Л. У. Алимова
C. 473-478
PDF (Russian)
АНАЛІЗ СТАНОВЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ТА САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХХІ СТ.
Л. А. Бондар
C. 478-487
PDF (Ukrainian)
РЕМІСНИЧІ ЗАКЛАДИ ОСВІТИ ЯК СКЛАДОВА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В КАТЕРИНОСЛАВСЬКІЙ ГУБЕРНІЇ
А. П. Ємельова
C. 487-493
PDF (Ukrainian)
ОРГАНІЗАЦІЯ МОВЛЕННЄВОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА
О. В. Ковшар
C. 493-497
PDF (Ukrainian)
ЄДНІСТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ТА ЕМОЦІЙНОЇ СФЕР ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА У ПРОЦЕСІ ГРИ
Р. В. Кондратенко
C. 498-502
PDF (Ukrainian)
ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ПОКАЗНИК РІВНЯ ЗДОРОВ’Я: ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
О. Г. Ляшок, В. І. Марчик, В. Є. Андріанов
C. 503-507
PDF (Ukrainian)
ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В НАШІЙ КРАЇНІ
C. В. Майданенко
C. 507-513
PDF (Ukrainian)
ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
В. В. Морозов
C. 513-518
PDF (Ukrainian)
ІДЕАЛІЗМ ТА РЕАЛІЗМ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ
О. В. Невмержицька
C. 518-526
PDF (Ukrainian)
ВИХОВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ГАРМОНІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
Т. І. Пантюк
C.526-533
PDF (Ukrainian)
РОЗБУДОВА ПОЛІТЕХНІЧНОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ
Г. П. Поліщук
C. 533-542
PDF (Ukrainian)
ВИКОРИСТАННЯ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНСЬКИХ МИСЛИТЕЛІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ У РОЗВ’ЯЗАННІ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ
О. Б. Потапенко
C. 543-547
PDF (Ukrainian)
СПЕЦИФІКА ЕТИЧНОГО ЗАХИСТУ ВЧИТЕЛЯ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНФЛІКТУ
В. Х. Сидоренко
C. 547-551
PDF (Ukrainian)
ПРАВОВА КУЛЬТУРА: ПОНЯТТЯ ТА ЇЇ ВИДИ
С. В. Соколова
C. 551-559
PDF (Ukrainian)
ДУХОВНО-МОРАЛЬНА ПІДГОТОВКА МОЛОДІ ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ
О. В. Чеботарьова
C. 560-565
PDF (Ukrainian)
ДЕОНТОЛОГІЧНІ ВІДНОСИНИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ
І. С. Чорновіл
C. 565-569
PDF (Ukrainian)
ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР
О. М. Шлапак
C. 569-574
PDF (Ukrainian)
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ І ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ ТА ЇХ РОЛЬ У ПРОЦЕСАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ
І. П. Шуміліна
C. 574-582
PDF (Ukrainian)
Language
English
українська
Latest publications