Шкільна навчальна література в період відбудови та удосконалення радянськоїмоделі освіти в УРСР (1944–50-ті роки)

Автор(и)

  • О. Е. Жосан Kirovograd Regional Vasyl Sukhomlinskyy Postgraduate Pedagogical Education Institute (Ukraine) , Кировоградский областной институт последипломного педагогического образования имени Василия Сухомлинского , Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3361

Ключові слова:

зміст і структура загальної середньої освіти, зміст, структура, формат та функціїшкільної навчальної літератури, принципи й методи навчання, науково-методичне забезпеченнярозвитку навчальної літератури

Анотація

Жосан О. Е. Шкільна навчальна література в період відбудови та удосконалення радянськоїмоделі освіти в УРСР (1944–50-ті роки).

У статті аналізуються стан та тенденції розвитку шкільної навчальної літератури в Україні в1944 – 1959 роках, з’ясовуються чинники впливу на формування її змісту, визначаються структурата функції.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. Е. Жосан, афіліація Kirovograd Regional Vasyl Sukhomlinskyy Postgraduate Pedagogical Education Institute (Ukraine), Кировоградский областной институт последипломного педагогического образования имени Василия Сухомлинского, Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

    доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Шкільна навчальна література в період відбудови та удосконалення радянськоїмоделі освіти в УРСР (1944–50-ті роки). (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 431-435. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3361