Зміст психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача до професійної творчої діяльності

Автор(и)

  • В. В. Сгадова Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3297

Ключові слова:

методологічні, теоретичні, методичні й технологічні знання, творчі вміння, умови здійснення психолого-педагогічної підготовки студентів до творчої діяльності

Анотація

Сгадова В. В. Зміст психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача до професійної творчої діяльності.

У статті розглянуто зміст психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача до професійної творчої діяльності, висвітлено різні види навчальної діяльності студентів, які забезпечують формування в них творчих умінь.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. В. Сгадова, афіліація Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

    кандидат пед. наук, професор

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Зміст психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача до професійної творчої діяльності. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 151-155. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3297