Вивчення спецкурсу «Основи наукової організації навчальної праці студентів» як умова ефективності навчального процесу

Автор(и)

  • Я. В. Топольник Донбаський державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3352

Ключові слова:

спецкурс, наукова організація праці, навчальна праця, знання, уміння, навички, майбутній вчитель

Анотація

Топольник Я. В. Вивчення спецкурсу «Основи наукової організації навчальної праці студентів» як умова ефективності навчального процесу.

У статті розглянуто аспекти проблеми наукової організації навчальної праці студентів педагогічного ВНЗ. Зазначено, що вимоги НОП охоплюють усі сторони життя студентів як у сфері навчально-пізнавальної діяльності, так і у сфері вільного часу. Доведено, що майбутні вчителі повинні оволодіти основами наукової організації педагогічної праці, уміннями НОП школярів. Звертається увага на те, що кращого результату навчання можна досягти за умови поєднання спеціального курсу щодо формування навчальних умінь з викладанням конкретних предметів психолого-педагогічного циклу. Подаються основні положення програми розробленого автором спецкурсу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Я. В. Топольник, афіліація Донбаський державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Вивчення спецкурсу «Основи наукової організації навчальної праці студентів» як умова ефективності навчального процесу. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 392-397. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3352