Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку

Автор(и)

  • Н. М. Гордій Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3325

Ключові слова:

зв’язне мовлення, література для дітей, переказування, мовленнєва компетенція

Анотація

Гордій Н. М. Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку.

У статті розкрито питання розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку, обґрунтовано значущість використання літератури для дітей під час навчання переказувати, охарактеризовано показники рівнів розвитку зв’язного мовлення.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. М. Гордій, афіліація Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

    кандидат. пед.наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 272-276. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3325