Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету

Автор(и)

  • О. Б. Кисельова Kharkiv Humanities and Pedagogical Academy , Харьковская гуманитарно-педагогическая академия , Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3331

Ключові слова:

самоосвіта, компетентність самоосвіти, інформаційно-навчальне середовище, технологія, майбутній педагог

Анотація

Кисельова О. Б. Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету.

У статті розглянуто сутність, структуру компетентності самоосвіти майбутнього педагога в умовах відкритого інформаційно-навчального простору. Особливу увагу приділено аналізу інноваційних шляхів її формування у навчальному процесі педагогічного університету.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. Б. Кисельова, афіліація Kharkiv Humanities and Pedagogical Academy, Харьковская гуманитарно-педагогическая академия, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 300-303. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3331