Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3331Ключові слова:
самоосвіта, компетентність самоосвіти, інформаційно-навчальне середовище, технологія, майбутній педагогАнотація
Кисельова О. Б. Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету.
У статті розглянуто сутність, структуру компетентності самоосвіти майбутнього педагога в умовах відкритого інформаційно-навчального простору. Особливу увагу приділено аналізу інноваційних шляхів її формування у навчальному процесі педагогічного університету.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 О. Б. Кисельова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Інноваційні шляхи формування компетентності самоосвіти студентів у навчальному процесі педагогічного університету. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 300-303. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3331