Онтологія інноваційно-технологічних процесів у вищій школі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3369Ключові слова:
інновація, педагогічна технологія, інноваційно-технологічні процеси, технологічні схеми організації навчального процесуАнотація
Мельничук І. М. Онтологія інноваційно-технологічних процесів у вищій школі.
У статті розкрито сутність інноваційно-технологічних процесів, які відбуваються у вищій школі на сучасному етапі розвитку освіти. Узагальнено наукові підходи до розуміння категорії «педагогічна технологія». Структуровано три принципово відмінні між собою технологічні схеми організації навчального процесу, які з’являються в науково-педагогічних дослідженнях.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 І. М. Мельничук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Онтологія інноваційно-технологічних процесів у вищій школі. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 462-469. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3369