Дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів

Автор(и)

  • Є. Ю. Грибонос Lugansk Regional Institute of Postgraduate Teacher Education , Луганский областной институт последипломного педагогического образования , Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3326

Ключові слова:

майбутній економіст, організація контролю навчальних досягнень, математичні дисципліни

Анотація

Грибонос Є. Ю. Дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів.

У статті наголошено на необхідності розробки ефективної організації контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін на основі виявлених у сучасній практиці суперечностей та інновацій у сфері освіти. Розкриті дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Є. Ю. Грибонос, афіліація Lugansk Regional Institute of Postgraduate Teacher Education, Луганский областной институт последипломного педагогического образования, Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

    кандидат пед. наук, ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 276-281. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3326