Концептуальні засади організації моделі оптимізації мовленнєвого самовираження в умовах ДНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3319Ключові слова:
концептуальні засади, мовленнєве самовираження, модель оптимізації, мовленнєве середовище, мовленнєва культураАнотація
Аніщук А. М. Концептуальні засади організації моделі оптимізації мовленнєвого самовираження в умовах ДНЗ.
У статті визначено основні концептуальні засади організації моделі оптимізації мовленнєвого самовираження в умовах ДНЗ.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 А. М. Аніщук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Концептуальні засади організації моделі оптимізації мовленнєвого самовираження в умовах ДНЗ. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 245-250. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3319