Особливості моральної регуляції стосунків між учасниками навчально-виховного процесу ДНЗ

Автор(и)

  • А. В. Федорович Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3354

Ключові слова:

дошкільний педагог, вихователь, етика взаємин, педагогічна етика, етичні принципи, моральні якості

Анотація

Федорович А. В. Особливості моральної регуляції стосунків між учасниками навчально-виховного процесу ДНЗ.

У статті розкрито роль етики у професійній діяльності дошкільного педагога; висвітлено основні моральні принципи педагогічної взаємодії (оптимізму, громадянськості, гуманізму, законності, справедливості, гендерної рівності, незалежності, взаємоповаги, довіри, доброзичливості, тактовності); підкреслено значення внутрішнього прийняття моральних вимог вихователем.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор А. В. Федорович, афіліація Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Особливості моральної регуляції стосунків між учасниками навчально-виховного процесу ДНЗ. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 402-407. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3354

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають