Особливості моральної регуляції стосунків між учасниками навчально-виховного процесу ДНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3354Ключові слова:
дошкільний педагог, вихователь, етика взаємин, педагогічна етика, етичні принципи, моральні якостіАнотація
Федорович А. В. Особливості моральної регуляції стосунків між учасниками навчально-виховного процесу ДНЗ.
У статті розкрито роль етики у професійній діяльності дошкільного педагога; висвітлено основні моральні принципи педагогічної взаємодії (оптимізму, громадянськості, гуманізму, законності, справедливості, гендерної рівності, незалежності, взаємоповаги, довіри, доброзичливості, тактовності); підкреслено значення внутрішнього прийняття моральних вимог вихователем.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 А. В. Федорович

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Особливості моральної регуляції стосунків між учасниками навчально-виховного процесу ДНЗ. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 402-407. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3354