Умови забезпечення рівних стартових можливостей здобуття передшкільної освіти

Автор(и)

  • К. Є. Суятинова Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3351

Ключові слова:

передшкільна освіта, безперервна освіта, наступність у навчанні, форми здобуття передшкільної освіти дітей, організація роботи з дітьми п’ятирічного віку

Анотація

Суятинова К. Є. Умови забезпечення рівних стартових можливостей здобуття передшкільної освіти.

У статті розглянуто проблему наступності та безперервності освіти в Україні, здійснено огляд організаційних форм здобуття передшкільної освіти для дітей п’ятирічного віку, які не відвідують дошкільних закладів. Подано досвід роботи колективу закладу, на базі якого створено канікулярно-адаптаційну групу та роботу консультативного пункту

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор К. Є. Суятинова, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    асистент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Умови забезпечення рівних стартових можливостей здобуття передшкільної освіти. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 388-392. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3351