Діяльнісно-практичний компонент у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики

Автор(и)

  • Н. М. Попович Borys Grinchenko Kyiv University , Киевский университет имени Бориса Гринченко , Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3289

Ключові слова:

діяльнісно-практичний компонент, професійно-особистісний довід, учитель музики, практична підготовка студентів

Анотація

Попович Н. М. Діяльнісно-практичний компонент у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики.

У статті проаналізовано сутність діяльнісно-практичного компонента у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики. Обґрунтовано зміст практичної підготовки студентів в умовах вищого навчального закладу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. М. Попович, афіліація Borys Grinchenko Kyiv University, Киевский университет имени Бориса Гринченко, Київський університет імені Бориса Грінченка

    докторант

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Діяльнісно-практичний компонент у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 122-126. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3289