Діяльнісно-практичний компонент у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3289Ключові слова:
діяльнісно-практичний компонент, професійно-особистісний довід, учитель музики, практична підготовка студентівАнотація
Попович Н. М. Діяльнісно-практичний компонент у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики.
У статті проаналізовано сутність діяльнісно-практичного компонента у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики. Обґрунтовано зміст практичної підготовки студентів в умовах вищого навчального закладу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Н. М. Попович

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Діяльнісно-практичний компонент у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 122-126. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3289