Методи та прийоми роботи над поняттями на уроках інформатики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3310Ключові слова:
конструювання понять, методи активного навчання, уроки інформатикиАнотація
Золочевська М. В. Методи та прийоми роботи над поняттями на уроках інформатики.
Робота над поняттями є важливим складником дослідницької діяльності, що зумовлює навчання учнів виокремлювати основні поняття предметної області, аналізувати наявні трактування, конструювати поняття на основі істотних ознак. У статті пропонуються методи та прийоми активного навчання роботи з понятійним апаратом на уроках інформатики.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 М. В. Золочевська

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Методи та прийоми роботи над поняттями на уроках інформатики. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 205-209. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3310