Методи та прийоми роботи над поняттями на уроках інформатики

Автор(и)

  • М. В. Золочевська Kharkiv Humanities and Pedagogical Academy , Харьковская гуманитарно-педагогическая академия , КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3310

Ключові слова:

конструювання понять, методи активного навчання, уроки інформатики

Анотація

Золочевська М. В. Методи та прийоми роботи над поняттями на уроках інформатики.

Робота над поняттями є важливим складником дослідницької діяльності, що зумовлює навчання учнів виокремлювати основні поняття предметної області, аналізувати наявні трактування, конструювати поняття на основі істотних ознак. У статті пропонуються методи та прийоми активного навчання роботи з понятійним апаратом на уроках інформатики.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор М. В. Золочевська, афіліація Kharkiv Humanities and Pedagogical Academy, Харьковская гуманитарно-педагогическая академия, КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати