Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3302Ключові слова:
пізнавальна діяльність, практична підготовкаАнотація
Тернавська Т. А. Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей.
Стаття присвячена обґрунтуванню організації та проведення практик. Визначено особливості формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей у процесі практичної підготовки.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Т. А. Тернавська

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 174-177. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3302