Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей

Автор(и)

  • Т. А. Тернавська Social and Pedagogical Institute "Pedagogical Academy" , Социально-педагогический институт "Педагогическая академия» , ПВНЗ «Соціально-педагогічний інститут. Педагогічна академія»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3302

Ключові слова:

пізнавальна діяльність, практична підготовка

Анотація

Тернавська Т. А. Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей.

Стаття присвячена обґрунтуванню організації та проведення практик. Визначено особливості формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей у процесі практичної підготовки.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. А. Тернавська, афіліація Social and Pedagogical Institute "Pedagogical Academy", Социально-педагогический институт "Педагогическая академия», ПВНЗ «Соціально-педагогічний інститут. Педагогічна академія»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Організація та проведення практик як ключовий чинник формування пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 174-177. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3302