Формування мовлення дітей дошкільного віку з особливими потребами у контексті гуманістичної парадигми
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3320Ключові слова:
діти з затримкою психічного розвитку, мовленнєва діяльність, творче зв’язне мовлення, дошкільні установиАнотація
Ашиток Н. И. Формування мовлення дітей дошкільного віку з особливими потребами у контексті гуманістичної парадигми
Стаття присвячена вивченню стану сформованості творчого зв’язного мовлення у дошкільників із затримкою психічного розвитку та визначенню ефективних методів і прийомів, які забезпечують формування та розвиток комунікативно-мовленнєвих умінь зазначеної категорії дітей.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Н. І. Ашиток

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування мовлення дітей дошкільного віку з особливими потребами у контексті гуманістичної парадигми. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 250-255. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3320