Культурно-освітнє середовище як об’єктивний компонент духовно-морального виховання особистості (ідеї та досвід вітчизняних педагогів кінця ХIХ–початку ХХ ст.)

Автор(и)

  • О. В. Канарова Melitopol Bogdan Khmelnytsky State Pedagogical University , Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого , Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3363

Ключові слова:

виховання, духовність, особистість

Анотація

Канарова О. В. Культурно-освітнє середовище як об’єктивний компонент духовно-морального виховання особистості (ідеї та досвід вітчизняних педагогів кінця ХIХ–початку ХХ ст.).

У статті на основі аналізу праць вітчизняних педагогів кінця ХІХ – початку ХХ століття представлено сутність об’єктивного компонента духовно-морального виховання особистості – культурно-освітнього середовища. Автор характеризує поняття «культурно-освітнє середовище», ідеї та досвід педагогів у духовно-моральному вихованні особистості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. В. Канарова, афіліація Melitopol Bogdan Khmelnytsky State Pedagogical University, Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

    асистент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Культурно-освітнє середовище як об’єктивний компонент духовно-морального виховання особистості (ідеї та досвід вітчизняних педагогів кінця ХIХ–початку ХХ ст.). (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 442-446. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3363