Методологічні передумови розуміння сутності ціннісно-смислової свідомості школярів у просторі особистісно орієнтовного уроку
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3308Ключові слова:
«особистісно-орієнтовне навчання», «особистісно-орієнтовний урок», «ціннісно-смислова свідомість»Анотація
Баруліна Ю. О. Методологічні передумови розуміння сутності ціннісно-смислової свідомості школярів у просторі особистісно орієнтовного уроку.
У статті розглянуто різні теоретичні підходи до поняття «особистісно орієнтовне навчання»,«особистісно орієнтовний урок», філософські та психолого-педагогічні передумови розвитку ціннісно-смислової свідомості старшокласників у просторі особистісно орієнтовного уроку.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ю. О. Баруліна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Методологічні передумови розуміння сутності ціннісно-смислової свідомості школярів у просторі особистісно орієнтовного уроку. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 199-202. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3308