Методологічні передумови розуміння сутності ціннісно-смислової свідомості школярів у просторі особистісно орієнтовного уроку

Автор(и)

  • Ю. О. Баруліна Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3308

Ключові слова:

«особистісно-орієнтовне навчання», «особистісно-орієнтовний урок», «ціннісно-смислова свідомість»

Анотація

Баруліна Ю. О. Методологічні передумови розуміння сутності ціннісно-смислової свідомості школярів у просторі особистісно орієнтовного уроку.

У статті розглянуто різні теоретичні підходи до поняття «особистісно орієнтовне навчання»,«особистісно орієнтовний урок», філософські та психолого-педагогічні передумови розвитку ціннісно-смислової свідомості старшокласників у просторі особистісно орієнтовного уроку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ю. О. Баруліна, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    здобувач

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Методологічні передумови розуміння сутності ціннісно-смислової свідомості школярів у просторі особистісно орієнтовного уроку. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 199-202. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3308