Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови

Автор(и)

  • О. В. Гладка Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3324

Ключові слова:

пізнавальна діяльність, активізація, майбутній учитель, метод

Анотація

Гладка О. В. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови.

У статті доведено необхідність активізації пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови та запропоновано найбільш ефективні сучасні методи, які сприяють успішному розв’язанню  цього завдання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. В. Гладка, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення іноземної мови. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 269-272. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3324

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають