Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник

Автор(и)

  • І. М. Дишлева Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine , Институт педагогики АПН Украины , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3309

Ключові слова:

природознавча освіта, інтелектуальні якості, емоційні якості, учні основної школи, здоров’язберігальний чинник

Анотація

Дишлева І. М. Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник.

У статті розкрито принципи природознавчої освіти, застосування яких сприяє досягненню оптимального поєднання інтелектуальних й емоційних якостей особистості учнів як здоров’язберігального чинника.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І. М. Дишлева, афіліація Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine, Институт педагогики АПН Украины, Інститут педагогіки НАПН України

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 202-205. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3309