Організаційно-педагогічні умови впливу предметно-методичної компетентності вчителя суспільствознавчих дисциплін на формування суспільствознавчих компетенцій учнів

Автор(и)

  • А. М. Старєва Nikolaev Regional Institute postgraduate pedagogical education , Николаевский областной институт последипломного педагогического образования , Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3299

Ключові слова:

компетентнісний підхід, суспільствознавча компетентність учня, предметна компетенція учня, предметно-методична компетентність учителя суспільствознавчих дисциплін

Анотація

Старєва А. М. Організаційно-педагогічні умови впливу предметно-методичної компетентності вчителя суспільствознавчих дисциплін на формування суспільствознавчих компетенцій учнів.

У статті аналізується компетентнісний підхід до процесу навчання за новими державними освітніми стандартами (на прикладі освітньої галузі «Суспільствознавство»), визначаються організаційно-педагогічні умови впливу предметно-методичної компетентності вчителя суспільствознавчих дисциплін на формування суспільствознавчих компетенцій учнів.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор А. М. Старєва, афіліація Nikolaev Regional Institute postgraduate pedagogical education, Николаевский областной институт последипломного педагогического образования, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

    кадидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Організаційно-педагогічні умови впливу предметно-методичної компетентності вчителя суспільствознавчих дисциплін на формування суспільствознавчих компетенцій учнів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 160-165. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3299

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають