Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми з функціональними порушення опорно-рухового апарату

Автор(и)

  • О. М. Шовкопляс Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3306

Ключові слова:

педагогічні умови, майбутні вихователі, дошкільники

Анотація

Шовкопляс О. М. Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми з функціональними порушення опорно-рухового апарату.

У статті розглядається структура необхідних педагогічних умов, для ефективного процесу формування готовності майбутніх вихователів до роботи з дошкільниками, що мають функціональні порушення опорно-рухового апарату.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. М. Шовкопляс, афіліація Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

    ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми з функціональними порушення опорно-рухового апарату. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 188-191. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3306