Сутність та особливості методичної підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах інноваційних процесів у шкільній суспільствознавчій освіті

Автор(и)

  • А. О. Нікора Mykolaiv V.O.Sukhomlynskyi National University , Николаевский национальный университет имени В. А. Сухомлинского , Миколаївський національний університет ім. В.О.Сухомлинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3286

Ключові слова:

методична підготовка вчителя, інноваційний процес, суспільствознавча освіта

Анотація

Нікора А.О. Сутність та особливості методичної підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах інноваційних процесів у шкільній суспільствознавчій освіті.

Стаття присвячена визначенню сутності та розкриттю особливостей методичної підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах інноваційних процесів у шкільній суспільствознавчій освіті.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор А. О. Нікора, афіліація Mykolaiv V.O.Sukhomlynskyi National University, Николаевский национальный университет имени В. А. Сухомлинского, Миколаївський національний університет ім. В.О.Сухомлинського

    кафедра педагогіки та методики викладання суспільствознавчих дисциплін навчально-наукового інституту історії та права

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Сутність та особливості методичної підготовки майбутнього вчителя до роботи в умовах інноваційних процесів у шкільній суспільствознавчій освіті. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 106-110. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3286

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають