Підготовка майбутніх учителів за спеціалізацією «Християнська етика»

Автор(и)

  • Л. Ю. Москальова Research Institute of Spiritual Human Development Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University , Научно-исследовательский институт духовного развития человека Восточноукраинского национального университета имени Владимира Даля, Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого , Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3284

Ключові слова:

майбутні вчителі, компетенція, християнська етика

Анотація

Москальова Л. Ю. Підготовка майбутніх учителів за спеціалізацією «Християнська етика».

У статті розкрито компетенції в підготовці майбутніх учителів християнської етики, представлено сутність основних вимог до викладачів, які мають забезпечити навчально-виховний процес у цьому напрямі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. Ю. Москальова, афіліація Research Institute of Spiritual Human Development Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University, Научно-исследовательский институт духовного развития человека Восточноукраинского национального университета имени Владимира Даля, Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого, Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

    доктор пед. наук, професордоктор пед. наук, професор

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Підготовка майбутніх учителів за спеціалізацією «Християнська етика». (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 98-101. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3284