Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів

Автор(и)

  • І. О. Талаш Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3301

Ключові слова:

пізнавальна активність, пізнавальні мотиви, модуль, блок, модульно-рейтингова технологія

Анотація

Талаш І. О. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів.

У статті зроблено спробу окреслити шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів психолого-педагогічного факультету у процесі впровадження модульно-рейтингової технології навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І. О. Талаш, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат філол. наук

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 169-173. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3301